close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

8 פריטי ציוד משרדי שאתם חייבים במשרד שלכם

מערכת שורשכה אב, תשעט26/08/2019

ציוד משרדי שמאפשר לעובדים לבצע את המטלות היומיות הוא הלב של כל משרד. ציוד איכותי מהסוג הנכון יכול לעשות את ההבדל בין זמן מבוזבז לבין עבודה יעילה והיום יותר מתמיד, אפשר למצוא פתרון כמעט לכל צורך

תגיות:
צילום: pixabay
לפניכם 8 פריטים
צילום: pixabay
של ציוד משרדי שיכולים להפוך את העבודה שלכם להרבה יותר מסודרת ונעימה.

מגירות ומגשים למשרד
מגירות טריי ומגשים למשרד הם פתרון מעולה והכרחי בכל שולחן עבודה. מדובר במגירות ומגשים עשויים פלסטיק שמגיעים בשלל צבעים ודוגמאות – כולל אפשרות למגירות שננעלות באמצעות מפתח.

הטריי למשרד מגיע בדרך כלל ב-3 עד 4 קומות אך אפשר להניח כמה יחידות האחת על גבי השנייה (במקרים שהדבר מתאפשר לדוגמה - בצמוד לקירות ותומכים) וכך לקבל מספר קומות של מגשים למיון ואחסנה מגוון רחב של מסמכים וניירת.

מספריים אבל לשמאליים
ידעתם ש-90% מאוכלוסיית העולם ימניים (ולא בדעות הפוליטיות...)? זה בוודאי מסביר מדוע עובדים שמאליים צריכים להתמודד לעתים עם אתגרים שקשורים בסביבת העבודה שמותאמת ברובה לימניים.
אחת האפשרויות לסייע לעובד השמאלי הוא לרכוש ציוד משרדי מתאים. אחת הדוגמאות הבולטות היא מספריים לשמאליים שהופכות את הגזירה לפשוטה ונוחה הרבה יותר למי שנוהג לעשות את זה ביד שמאל.

מחוררים גדולים
מרבית פעולות התיוק מצריכות שימוש במחורר המוכר אך בניגוד לשימוש הביתי או למה שהתרגלנו כשהיינו בבית הספר, במשרד הדרישות שונות לחלוטין ובמקום לחורר עמוד או כמה עמודים בודדים, לעתים קרובות יהיה עליכם לחורר עשרות דפים בו זמנית.
לכן חשוב לבחור במחוררים גדולים דיים שיוכלו לעמוד בדרישה ולבצע את המשימה בקלות ובלי לבזבז לכם זמן (ולגרום לכאבים במפרק היד).

קלסר מנוף גב 8 ומעלה
ההבדל בין קלסר משרדי לקלסר רגיל הוא בעיצוב ובגודל אך גם בקלסרים המשרדיים יש כמה דברים שצריך לדעת לפני שמבצעים הזמנה.
ראשית, מומלץ להיעזר בקלסרי מנוף. מדובר בסוג קלסרים שבו הטבעות נפתחות בקלות על ידי מנוף מבלי הצורך להפעיל כוח רב כמו בקלסרים הרגילים שבהם הטבעות נפתחות באמצעות כוח.
שנית, מאחר שבמשרד הממוצע ישנה כמות גדולה של מסמכים לתיוק, מומלץ לרכוש קלסרים עם גב בעובי של 8 ס"מ לפחות כך שתוכלו לתייק את כמות המסמכים הנדרשת בלי בעיה של מחסור במקום.

שדכני סיכות גדולים
כשחיפשנו מחוררים, המלצנו על הגדולים והאיכותיים שבחבורה וכשמדובר בהדקי סיכות, ההמלצה דומה – לבחור בציוד הכי טוב שבהסתכלות ארוכת טווח מתברר כזול יותר.
שדכני סיכות גדולים מאפשרים לכם להדק כמעט כל כמות של עמודים מבלי להתאמץ ומבלי להפעיל כוח רב.
יתרון נוסף דווקא בציוד המשרדי הגדול הוא שהם כמעט אינם הולכים לאיבוד.

לוח שעם
לוחות שעם מגיעים במגוון רחב של גדלים שהופכים אותם למאוד שימושיים ולא משנה אם יש לכם משרד קטן או גדול.
הלוחות הללו מהווים כלי מעולה להצמדת תזכורות ומסמכים חשובים שדורשים טיפול מיידי.

דיו מקורי למדפסת
יש אינספור דיונים על בחירת דיו מתאים למדפסת אך כדי לקבל את ההחלטה הנבונה, צריך לקחת בחשבון שני מרכיבים:
הראשון הוא המחיר. במשרד ישנן הרבה הדפסות והמחיר של הדיו הופך למאוד רלוונטי. חשוב להתייחס למרכיב העלות כבר ברכישת המדפסת למשרד.

השני הוא האיכות וכמות העמודים שניתן להדפיס וכאן היתרון של הדיו המקורי בא לידי ביטוי במספר רב יותר של עמודים, באיכות גבוהה יותר ובחיי מדף ארוכים יותר שבסופו של דבר הופכת את הבחירה בדיו המקורי למשתלמת יותר במרבית המקרים (וזה עוד לפני שדברנו על אחריות היצרן).

מאריך לכבל USB
כמה פעמים יצא לכך לחבר דיסק או קיי או כל חומרה אחרת לחיבור ה-USB של המחשב? סביר להניח שלא מעט.
הבעיה עם החיבורים הללו היא שאין להם גישה נוחה ושאתם נאלצים להזיז כל פעם את המחשב כדי להגיע אליהם.
מאריך לכבל USB יפתור לכם את הבעיה וינגיש את החיבורים הללו במחיר זול ובאופן מאוד פשוט.

איך להזמין ציוד למשרד
יש כמה כללי בסיס להזמנת ציוד משרדי שיכולים לחסוך לכם בעלויות השוטפות ואף להבטיח איכות גבוהה יותר של מוצרים. כדאי לזכור את החשיבות של בחירה בספק מתאים ומתן תשומת הלב הדרושה על מנת להבטיח אספקה שוטפת במחירים הוגנים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה